Σοκ και θρήνος στο Βαρικό: Πεντάχρονο κοριτσάκι πέθανε από αντιβιοτικό

Το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε κώμα – Οι τοξικολογικές εξετάσεις θα «δείξουν» το μηχανισμό που προκάλεσε το οξύ αλλεργικό σοκ στο κοριτσάκι – Τι λέει ο ιατροδικαστής

Σε κατάσταση σοκ βρίσκονται οι γονείς του 5χρονου κοριτσιού που πέθανε ξαφνικά χθες στο χωριό Βαρικό Φλώρινας. Το κοριτσάκι μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο όταν εκείνο παραπονέθηκε ότι δεν αισθάνεται καλά και κατέρρευσε μπροστά στα μάτια των γονιών του. Οι γιατροί που το εξέτασαν διαπίστωσαν πως το 5χρονο κορίτσι είχε πέσει ήδη σε κώμα και δεν μπορούσαν να του προσφέρουν καμία ουσιαστική βοήθεια, παρότι κατέβαλαν προσπάθειες ανάνηψης. Ετσι, λίγη ώρα αργότερα περιορίσθηκαν απλώς στην τυπική διαπίστωση του θανάτου του. Όλα δείχνουν ότι ο θάνατος επήλθε από οξύ αλλεργικό σοκ, που προκλήθηκε από αντιβιοτικό, το οποίο, μάλιστα, είχε ξαναπάρει το άτυχο παιδί.

Συγκλονισμένοι οι γονείς δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που είχε συμβεί στην οικογένειά τους αφού τίποτε δεν προμήνυε το κακό που ερχόταν. Οι γονείς της μικρής έλεγαν σε γιατρούς και αστυνομικούς πως δεν είχε προηγηθεί κάτι που να προμηνύει το θάνατο του παιδιού.

Tι είχε προηγηθεί

Η 5χρονη είχε παρουσιάσει υψηλό πυρετό και οι γονείς της επισκέφθηκαν τον παιδίατρο ο οποίος τους συνέστησε αγωγή με αντιβίωση την οποία τους είπε να ξεκινήσουν αμέσως. Η μητέρα ακολούθησε τις οδηγίες του γιατρού, έδωσε το φάρμακο στο πεντάχρονο κοριτσάκι και μετά από ένα τέταρτο περίπου το παιδί παραπονέθηκε για ένα έντονο τσούξιμο στο λαιμό. Στη συνέχεια ζήτησε νερό, έκανε εμετό κι από τότε άρχισε να μετρά αντίστροφα ο χρόνος για την πεντάχρονη. Έχασε τις αισθήσεις της , έπεσε στο πάτωμα και παρά τις προσπάθειες της μητέρας, η γυναίκα δεν μπορούσε να επαναφέρει το παιδί. Αμέσως ειδοποιήθηκε και ο πατέρας ο οποίος έτρεξε στο σπίτι και μετέφερε το παιδί στο νοσοκομείο. Οι γιατροί έδωσαν μάχη για να το συνεφέρουν αλλά δυστυχώς οι προσπάθειές τους δεν είχαν αποτέλεσμα γιατί το παιδί ήταν ήδη νεκρό.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή Ιωάννη Φούντο που διενήργησε νεκροψία – νεκροτομή στο σώμα του μικρού κοριτσιού το νήμα της ζωής κόπηκε μονομιάς για την 5χρονη ύστερα από οξύ αλλεργικό σοκ το οποίο πιθανότατα προκλήθηκε από τη χορήγηση αντιβιοτικού φαρμάκου. Σύμφωνα με τους γονείς της μικρής, το πεντάχρονο κοριτσάκι είχε ξαναπάρει την ίδια αντιβίωση στο παρελθόν χωρίς τότε να υπάρξει κάποιο πρόβλημα στην υγεία του παιδιού. Φυσικά αυτό θα επιβεβαιωθεί μόλις βγουν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων. Σύμφωνα με πληροφορίες μόλις οι γονείς πληροφορήθηκαν το γεγονός κατέρρευσαν ενώ από χθες βρίσκονται σε κατάσταση σοκ, ενώ ο θάνατος του 5χρονου κοριτσιού έχει προκαλέσει θλίψη στο χωριό Βαρικό.

Ο πρόεδρος του νοσοκομείου

Σημειώνεται, ότι όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής της Παιδιατρικής Κλινικής του Μποδοσακείου, Δημήτρης Κυφωνίδης, το παιδί όταν έφτασε στο νοσοκομείο ήταν άσφυγμο και μελανιασμένο και είχε όλα τα χαρακτηριστικά του νεκρού. Οι προσπάθειες που κατέβαλαν οι γιατροί για να το επαναφέρουν στη ζωή με Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και ανάνηψη δεν απέδωσαν. Από την ιατροδικαστική εξέταση προέκυψε ότι ο θάνατος οφείλεται σε αλλεργικό σοκ μετά τη λήψη ενός αντιβιοτικού που χορηγείται συχνά και είναι αγαπητό στα παιδιά λόγω της ευχάριστης γεύσης φρούτου.

Σύμφωνα με τον κ. Κυφωνίδη χτες το πρωί το κοριτσάκι ανέβασε πυρετό και αφού το εξέτασε ιδιώτης γιατρός του χορήγησε αντιβιοτικό με την οδηγία να λαμβάνεται ανά δωδεκάωρο, στις 8 το πρωί και στις 8 το βράδυ. Μετά τη χορήγηση του αντιβιοτικού, στις 8 το βράδυ, το κοριτσάκι αισθάνθηκε κάψιμο στο λαιμό, ζήτησε νερό και αφού το ήπιε σωριάστηκε. Αμέσως μετά ο πατέρας, μαζί με τον πρόεδρο του χωριού, μετέφεραν με ιδιωτικό αυτοκίνητο το παιδί στο Μποδοσάκειο, αλλά ήταν ήδη νεκρό και οι προσπάθειες των γιατρών για να το επαναφέρουν δεν απέδωσαν.

Ο κ. Κυφωνίδης ανέφερε ότι εφόσον ένα παιδί δεν έχει αλλεργία σε κάποιο συγκεκριμένο αντιβιοτικό μπορεί να κάνει χρήση κανονικά και απέδωσε το συμβάν στην κακιά ώρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here