Μετά την επίθεση του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ Θέμη Δημητρακόπουλου στη γουνοποιία και την Καστοριά, την Ολυμπία Τελιγιορίδου αλλά και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, σειρά πήρε ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Νίκος Μπουτσιάδης.

Ο τελευταίος σχολιάζοντας μέσω του Facebook (στη σελίδα του fouit.gr) το κείμενο του στελέχους του κυβερνώντος κόμματος έγραψε:

«Μπορούμε δούμε και την άλλη πλευρά της φυσικής γούνας;

Η εναλλακτική των high street brands αλλά και των περισσότερων μεγάλων οίκων στη χρήση φυσικής γούνας, δεν είναι άλλη από τη συνθετική γούνα, που πολύ λανθασμένα αποκαλείται οικολογική. Πρόκειται για ένα από τα πιο βλαβερά προϊόντα της μόδας, κατασκευασμένο κατά βάση από πετρέλαιο και αδύνατο να βιοδιασπαστεί σε λιγότερο από 500-1000 χρόνια.

Η φυσική γούνα αποτελεί ίσως το πιο βιώσιμο υλικό στη μόδα αυτή τη στιγμή. Πολύ σπάνια θα βρεις κάποιο άλλο είδος ρουχισμού που φοριέται για δύο ή και τρεις γενιές, που κληρονομείται από τη γιαγιά στην κόρη και έπειτα στην εγγονή. Απόδειξη τόσο της αξίας του όσο και της ποιότητάς του. Σε πολλές περιπτώσεις το αρχικό παλτό μπορεί να μεταποιηθεί μία και δύο φορές ώστε να αυξηθεί ο χρόνος ζωής του, και το σημαντικότερο είναι ότι μόλις αυτό πεταχτεί, ως φυσικό υλικο, δεν βλάπτει το περιβάλλον παρά αποσυντίθεται φυσικά σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα.

Η κατασκευή της γούνας, που ράβεται εξολοκλήρου στο χέρι, αποτελεί μία εξαιρετικά σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία που απο μόνη της ανάγει το τελικό προϊόν σε αντικείμενο υψηλής ραπτικής. Είμαστε τυχεροί να έχουμε στην Καστοριά τους καλύτερους ίσως τεχνίτες παγκοσμίως σε αυτόν τον τομέα, με ιστορία που χάνεται βαθιά στους αιώνες και εμπειρία αναγνωρισμένη από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας Ευρώπης και Αμερικής.

Σε αντίθεση, το αυθεντικό υλικό που χρησιμοποιείται και από τους περισσότερους οίκους μόδας, προέρχεται πλέον από πιστοποιημένες φάρμες της Ε.Ε.(κτηνοτροφικές επιδοτούμενες μονάδες) με εξαιρετικές συνθήκες διαβίωσης, και σαφώς καλύτερες από αυτές των ζώων που προορίζονται για την τροφή μας.

Η προστασία του περιβάλλοντος υποστηρίζεται μέσα από κριτική σκέψη και συνειδητό τρόπο ζωής σε κάθε μας δραστηριότητα και όχι επιλεκτικά…»

Ο κος Δημητρακόπουλος απατώντας μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook έγραψε τα εξής: 

«Ν. ΜΠΟΥΤΣΙΑΔΗΣ: ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΝΑ ΜΑΛΑΜΑ!

Αυτός ο Μπουτσιάδης, διευθυντής Α’ θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς, που μου απαντάει για το εάν η φυσική γούνα είναι πιο ”οικολογική” από την τεχνητή, τι ακριβώς επαγγέλλεται;

Φερέφωνο του λόμπι των γουναράδων ή εκπαιδευτικός, υπεύθυνος για τη σωστή, υγιή και αειφορική αγωγή των παιδιών στο σχολείο;

Γιατί το θέμα εν προκειμένω ΔΕΝ είναι η γούνα και το γουνεμπόριο [άλλη μεγάλη συζήτηση και φυσικά οι θέσεις μας για το θέμα είναι γνωστές και σφόδρα αντίθετες με τα ντόπια διαπλεκόμενα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα], αλλά το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ στα εκτροφεία και τα γουναράδικα, αυτή η εγκληματικά αντιπαιδαγωγική –σύμφωνα και με το Ινστιτιούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής– πρακτική που ο ιδιος εισηγείται για τα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία της περιοχής όπου προΐσταται.

Κάνει ότι δεν καταλαβαίνει ή είναι στ’ αλήθεια τόσο ανοήμων;

Ή μήπως δεν εμπλέκεται και ο ίδιος στην εκπόνηση αυτού του χυδαίου, ανήθικου και απαράδεκτου παιδαγωγικά, τάχα μου περιβαλλοντικού προγράμματος, με την προκλητική για τη νοημοσύνη κάθε λογικού ανθρώπου ονομασία:

Τοπικό Σχολικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (ΤΔΠΕΠ) με θέμα: «ΓΟΥΝΑ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ»

Πολιτισμός και Περιβάλλον=Γούνα, για τα κολλημένα μυαλά κάποιων εκεί στην Καστοριά.
Κάποιος να τους μιλήσει για τη Rexona.

Αλλά ας περιμένει λίγο μέχρι τη Δευτέρα, ο υποτίθεται και εκπαιδευτικός Νίκος Μπουτσιάδης.

Κι αυτός και οι άλλοι φωνασκούντες στην Καστοριά, για τα παιδιά που, χάρις σε αυτό το ”πρωτοποριακό” πολιτιστικό και περιβαλλοντικό σχολικό πρόγραμμα, θα ”επιμορφώνονται” από τη νηπιακή τους ηλικία στη φρίκη της γουνοποιίας και των ντόπιων εκτροφείων/κολαστηρίων – για το καλό τους, βεβαίως βεβαίως…

Ας περιμένει λοιπόν, λίγο, για να δει πώς θα πάει το πρόγραμμά του αδιάβαστο και άκλαυτο. Επειδή όλοι και όλες δεν ειμαστε ίδιοι σε αυτό τον τόπο, σε αυτά τα υπουργεία.»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here