Η Αθήνα εμφανίστηκε να αρνείται τον διάλογο, όμως η αλήθεια είναι άλλη – Επιστολή Μητσοτάκη σε Γκουτέρες διαβίβασε ο Δένδιας – Πολιτική «ίσων αποστάσεων» από τη Γερμανία, την ώρα που ο Ερντογάν συνεχίζει τον… χαβά του – Όλο το διπλωματικό παρασκήνιο

Tι κι αν ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ αναδιπλώθηκε, ξεκαθαρίζοντας ότι πράγματι δεν υπήρξε κάποια συμφωνία διαλόγου, όπως έσπευσε να ανακοινώσει χθες μέσω Twitter; «Η διαδικασία αφορά τεχνικές συζητήσεις, παρά διαπραγματεύσεις» ξεκαθάρισε.

Στην πραγματικότητα, αυτό που συνέβη, είναι ότι ο Γενς Στόλτενμπεργκ κάλεσε στο γραφείο του, τους στρατιωτικούς αντιπροσώπους Ελλάδας και Τουρκίας στο ΝΑΤΟ. Μέσα σε λίγα λεπτά, τους παρουσίασε ένα μονοσέλιδο έγγραφο με τις σκέψεις του. Ως είθισται, οι «προτάσεις» αυτές κοινοποιήθηκαν στα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας.

Η αστοχία, όμως, αυτή εμφάνισε την Ελλάδα να είναι αυτή που αρνείται το διάλογο. Απόλυτη παραπλάνηση, αν αναλογιστεί κανείς ότι επιχειρήθηκε να παρακαμφθεί η εύλογη προϋπόθεση που έχει θέσει η Αθήνα και υποτίθεται ότι έχει υιοθετήσει και η ΕΕ για τερματισμό των τουρκικών προκλήσεων. Για την απομάκρυνση δηλαδή του «Ορούτς Ρέιτς» και των υπόλοιπων πολεμικών τουρκικών πλοίων. Η Άγκυρα δεν έχασε την ευκαιρία να επιτεθεί στην Αθήνα, με τον Τσαβούσογλου να αντιστρέφει τα γεγονότα και διπλωματικές πηγές της Άγκυρας να εμφανίζουν τον Στόλτενμπεργκ να συζητά με τον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών για τις εξελίξεις της Ανατολικής Μεσογείου.

Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών κατηγόρησε την Ελλάδα ότι λέει ψέματα, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι, ενώ αρχικά είπε «ναι» στις προτάσεις Στόλτενμπεργκ για διάλογο, στη συνέχεια υπαναχώρησε. Ισχυρίστηκε, επίσης, ότι αυτό δεν ξαφνιάζει την Άγκυρα, αφού κατά τον ίδιο οι Έλληνες λένε πάντα ψέματα και οι Τούρκοι είναι υπέρ του διαλόγου και επικαλέστηκε το γεγονός ότι ο Νίκος Δένδιας αρνήθηκε να προχωρήσει σε διάλογο χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Από το ντελίριο του Τσαβούσογλου δεν γλίτωσε ούτε ο Εμανουέλ Μακρόν, τον οποίο χαρακτήρισε «υστερικό».

Πηγή – Διαβάστε περισσότερα εδώ: protothema.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here