Το τελευταίο χρονικό διάστημα εμφανίζονται στα Μ.Μ.Ε δημοσιεύματα από κυβερνητικές “διαρροές”, που δείχνουν την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να φέρει για ψήφιση, μέσα στον Απρίλη, πολυνομοσχέδιο για την παιδεία.

Την ώρα που όλος ο πλανήτης έχει στρέψει τις δυνάμεις του στην αντιμετώπιση της πανδημίας αλλά και πώς θα αντιμετωπίσει την δύσκολη περίοδο που θα ακολουθήσει, το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση γενικότερα, πιστοί στο “να κάνουμε την κρίση ευκαιρία”, προσπαθούν, όπως και στο παρελθόν άλλωστε, να ψηφίσουν αντιεκπαιδευτικούς νόμους, να προωθήσουν ιδιωτικά συμφέροντα και να αλώσουν κάθε κοινωνική δομή, εκμεταλλευόμενοι τα κλειστά σχολεία και τα περιοριστικά μέτρα που έχουν τεθεί σε όλη τη χώρα.

Το σχέδιο νόμου, που προτίθεται να φέρει το υπουργείο παιδείας για ψήφιση, αφορά στην αλλαγή του τρόπου πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (βάση του 10), την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση (αποτίμηση ή όπως αλλιώς την ονομάζουν) των σχολικών μονάδων και άλλες αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, για τα οποία η πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας έχει εκφράσει την αντίθεση της. Θεωρούν δηλαδή ότι η πανδημία είναι η ευκαιρία να γεμίσουν το νεοφιλελεύθερο οπλοστάσιο τους με νόμους έχοντας το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Αποδεικνύεται τέλος, για ακόμα μία φορά, πόσο υποκριτικά είναι τα λόγια συμπάθειας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που τις τελευταίες εβδομάδες προσπαθούν να στηρίξουν μαθησιακά και ψυχολογικά τους μαθητές τους με κάθε μέσο.

Προειδοποιούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να βγάλει από το μυαλό της κάθε σκέψη για κατάθεση τέτοιου σχεδίου νόμου. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει τον τρόπο και τη δυνατότητα να απαντήσει και θα απαντήσει! Καλούμε το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. να καταδικάσει αμέσως τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

Μένουμε δίπλα στους μαθητές μας!

Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο δωρεάν σχολείο της ίσης πρόσβασης για όλους τους μαθητές!

Υπερασπιζόμαστε τα εργασιακά μας δικαιώματα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here