Η ελεύθερη κυκλοφορία του κορωνοϊού «δεν αποτελεί επιλογή» λέει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας – «Είναι επιστημονικά και ηθικά προβληματικό»

Αδιανόητη, προβληματική και ανήθικη θεωρεί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας την ανοσία της αγέλης κατά του κορωνοϊού και την ελεύθερη κυκλοφορία της Covid-19.

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, «ποτέ στην ιστορία της δημόσιας υγείας, η συλλογική ανοσία δεν χρησιμοποιήθηκε ως στρατηγική στην αντιμετώπιση μιας επιδημίας και πόσο μάλιστα στην περίπτωση μιας πανδημίας. Είναι επιστημονικά και ηθικά προβληματικό».

Ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ Τέντρος Αντανόμ Γεμπρεγεζούς ανέφερε σε συνέντευξη τύπου ότι «το να αφήσεις να κυκλοφορεί ελεύθερα ένας επικίνδυνος ιός, για τον οποίο δεν κατανοούμε τα πάντα, είναι απλά αντίθετο στην ηθική. Δεν αποτελεί επιλογή».

Πάνω από 1 εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν λόγω της πανδημίας

Η πανδημία του νέου κορονοϊού έχει στοιχίσει τη ζωή σε περισσότερους από 1 εκατομμύριο ανθρώπους παγκοσμίως, από τη στιγμή που το γραφείο του ΠΟΥ στην Κίνα γνωστοποίησε την εμφάνιση της ασθένειας στα τέλη Δεκεμβρίου.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι στις περισσότερες χώρες είναι επιρρεπείς στο να προσβληθούν από τον ιό. Οι έρευνες για τον οροεπιπολασμό καταδεικνύουν πως στην πλειονότητα των χωρών, λιγότερο του 10% του πληθυσμού έχει προσβληθεί», εξήγησε ο Τέντρος Αντάνομ Γκεμπρεγέσους.

Πρόσθεσε, δε, ότι ο κόσμος δεν γνωρίζει αρκετά σχετικά με την ανοσία των ανθρώπων που έχουν μολυνθεί από την Covid-19, τονίζοντας πως ορισμένοι άνθρωποι προσβλήθηκαν εκ νέου.

«Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που προσβλήθηκαν από τον ιό αναπτύσσουν μια ανοσοαπόκριση τις πρώτες εβδομάδες, όμως δεν γνωρίζουμε εάν αυτή η απόκριση είναι ισχυρή ή διαρκής, ούτε εάν διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο», σημείωσε.

Σύμφωνα με τον Γεμπρεγεζούς, η έννοια της συλλογικής ανοσίας χρησιμοποιείται στις εκστρατείες εμβολιασμού και υπενθύμισε ότι για την ευλογιά χρειάζεται το 95% του πληθυσμού να εμβολιαστεί ώστε το 5% να μείνει προστατευμένο. Για την πολιομυελίτιδα αυτό το ποσοστό ανέρχεται σε 80%.

Πηγή: protothema.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here