Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που «μιλά» με εικόνες φέρνει επανάσταση με τους νέους κανονισμούς του.

Η δύναμη του Instagram είναι σαρωτική, καθώς οι άνθρωποι ασχολούνται με αυτό 10 φορές περισσότερο από ό,τι με το Facebook.

Η εικόνα είναι το μήνυμα και οι influencers εκτός το ότι έχουν μεγάλη επιρροή στο αγοραστικό κοινό, βγάζουν πολλά χρήματα από τα ποσταρίσματα που κάνουν στα προφίλ τους.

Το Instagram αποδεικνύεται η δωρεάν εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που έχει τη δύναμη να σου γεννά την επιθυμία για έναν προορισμό, ένα ταξίδι, ένα φαγητό, ένα ρούχο κλπ.

Οι influencers με χιλιάδες ή και εκατομμύρια followers επηρεάζουν και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, λαμβάνοντας οικονομική ανταμοιβή για πολλά από όσα επικοινωνούν.

Και είναι πολλά τα λεφτά…Τα social media γίνονται πλέον πηγή εισοδήματος και σήμερα η επιτυχία μεταφράζεται σε χρήματα, δωρεάν προϊόντα και ταξίδια με όλα τα έξοδα πληρωμένα.

Οι influencers με τις αναρτήσεις τους δημιουργούν τάσεις, ενδιαφέροντα και, φυσικά, προβολή για κάθε εταιρεία ή ξενοδοχείο.

Όσο πιο πολλούς followers έχεις τόσο πιο δυνατός επηρεαστής γνώμης είσαι. Και η αμοιβή είναι συνήθως ανάλογη με τη δημοτικότητα των Instagramers.

 Πλέον όμως οι influencers θα πρέπει μέσω των αναρτήσεών τους στο Instagram να ενημερώνουν τους followers με σαφήνεια εάν έχουν λάβει χρήματα για τα προϊόντα που υποστηρίζουν.

Κάποιοι χρήστες έχουν αποκτήσει με τα χρόνια μια δύναμη επιρροής στο κοινό τους και θα πρέπει να ξεκαθαρίζουν αν η ανάρτησή που κάνουν είναι λόγω της συνεργασίας τους με κάποιο brand.

Τις περισσότερες φορές οι διαφημίσεις είναι έμμεσες και προβάλλονται ως προσωπική επιλογή του κατόχου του λογαριασμού. Πλέον όπως διαβάζουμε σε άρθρο του BBC δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο.

Οι influencers θα πρέπει να ξεκαθαρίζoυν αν πρόκειται για κάποια προώθηση προϊόντος. 

Η Rosie Huntington-Whiteley, η Alexa Chung, η Rita Ora, η Ιskra Lawrence και πολλοί άλλοι influencers συμφώνησαν με τους νέους κανόνες.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (Competition and Markets Authority) προειδοποίησε ότι οι θέσεις των influencers θα μπορούσαν να παραβιάζουν το δίκαιο των καταναλωτών.

Οι δημοσιεύσεις στο Instagram μπορούν να προωθήσουν εταιρείες, αλλά μπορούν επίσης και να παραπλανήσουν, είπε η CMA.

πηγη bovary.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here