Παράπονα ηλικιωμένων για τα μπαράκια του Πανηγυριού: «Δεν ξέρουμε κανένα τραγούδι»

Διχασμένο φέρεται να είναι το κοινό στα μπαράκια της Εμποροπανήγυρης του Άργους Ορεστικού, με μερίδα κατοίκων άνω των 23 ετών να εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά τους για τη μουσική που παίζεται.

Σύμφωνα με τα παράπονα που εκφράστηκαν σε έγκυρους δημοσιογράφους της πόλης και εμείς αναδημοσιεύουμε χωρίς καμία επιφύλαξη,  δεν γνωρίζουν ούτε ένα από τα τραγούδια που ακούγονται κάθε βράδυ, ενώ δε φαίνεται να συγκινούνται από τα δροσερά τραγουδάκια που με μεράκι μιξάρουν οι γητευτές των ντεκς.

“Χάθηκε να βάλουν μια Μαίρη Λω, έναν Βιολάρη, έστω μια Βικτόρια Χαλκίτη” φέρεται να δηλώνει ο κ. Αχιλλέας Ζ., συνταξιούχος εφοριακός, και συμπληρώνει: “ακόμα και οι στίχοι από τα ελληνικά τραγούδια είναι ακατανόητοι και ακούγονται σαν χαλασμένο Zastava”.

Από την πλευρά του ο Χρήστος Λ., φοιτητής από την Χαλκιδική, δίνει μια άλλη διάσταση στο ρεπορτάζ. «Διαφωνώ! Μέχρι να περάσω στη σχολή μου, εδώ, στην Αρχόντισσα του Βορρά, άκουγα συνέχεια το Despacito», περιγράφει και συνεχίζει: «αυτό που συμβαίνει με τους ντισκ τζόκεϊ στο Πανηγύρι είναι πρωτοφανές! Δε σταματώ να λικνίζομαι. Και λέω στον εαυτό μου, «ρε Χρήστο», δεν χρειάζεσαι το Despacito!. Είναι από τ’ Άγραφα».

Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες άλλων, έχει συσταθεί ειδική ομάδα συμπολιτών μας με βαθιά αγάπη στην καλή μουσική οι οποίοι ετοιμάζουν μανιωδώς ενενηντάρες κασέτες για να δοθούν στους υπεύθυνους των μπαρ του πανηγυριού με στόχο να διανθιστούν οι “πλέι-λίστ” με παλιά, αλλά αθάνατα τραγούδια, που όλοι αγαπούν. Μάλιστα, όπως μαθαίνουμε, οι κασέτες θα δοθούν και σε εμβληματικά καφέ-μπαρ της πόλης, με στόχο, αν μη τι άλλο, να προλάβουν τα καρναβάλια.

Πάντως, από πλευράς μπαρακίων, γίνεται μια τιτάνια προσπάθεια να χαμηλώσουν οι ταχύτητες των τραγουδιών (τα γνωστά σε όλους BPM) με στόχο οι μεγαλύτεροι σε ηλικία να προλαβαίνουν να αφομοιώνουν τους στίχους πριν το τρίτο ρεφρέν.

 

 

 

Ξεκίνησε η μεγάλη γιορτή!
100 φωτογραφίες από το πολύχρωμο πανηγύρι του Άργους Ορεστικού

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here