Αγοράζεις στροβιλογεννήτριες με ποτάμια αγροκτηνοτροφικού ιδρώτα, ηλεκτροδοτείς και την τελευταία γωνιά ??ης επικράτειας και αλλάζεις εντυπωσιακά την εικόνα της χώρας. Η φωτεινή πλευρά.

Στα πλαίσια της νοοτροπίας κόμμα ίσον κράτος και κράτος ίσον κόμμα, χρησιμοποιείς τη μοναδική βιομηχανία ενέργειας ως πεδίο πελατειακών διορισμών και λάφυρο φίλων προμηθευτών, τροφοδοτώντας σταθερά και συστηματικά τα καρκινικά κύτταρα που σιωπηρά κάνουν τη δουλειά τους στο σκοτάδι, μέσα στο σώμα του οργανισμού. Η σκοτεινή πλευρά.

Όταν μοιραία ο όγκος απειλεί τη ζωή του οργανισμού, εγκαταλείπεις τον ασθενή σε μια μοίρα που θα σε βόλευε να του αξίζει. Σαν οικογένεια που αφήνει αβοήθητο το άρρωστο μέλος της, απορρίπτεις με σοβαροφανή επιχειρήματα “βιωσιμότητας” κάθε συζήτηση εξυγίανσης, επειδή φοβάσαι το πολιτικό κόστος ακόμη και όταν η προσγειωμένη λόγω κρίσης κοινωνία σου διαμηνύει ότι θα σου το πίστωνε ως κέρδος. Μυωπική, κοντόφθαλμη και διαχρονικά ανεύθυνη, δεν αναγνωρίζεις τις συνειδητές εγκληματικές σου επιλογές και επιρρίπτεις ξανά τις ευθύνες στη ραθυμία και τον ωχαδερφισμό εκείνου του μέρους των εργαζομένων που εσύ διόρισες, γνωρίζοντας ότι αυτό- πέραν όλων των άλλων- συνιστά επιπλέον και μέγιστη αδικία απέναντι στην εργατικότητα και την υπευθυνότητα του άλλου μέρους, εκείνου που καθημερινά παράγει και διανέμει την ενέργεια όλων μας. Η ανήθικη πλευρά.

Είσαι η Ελληνική Κυβέρνηση της τελευταίας διετίας. Διαπιστώνεις τα παραπάνω και τα καταγγέλλεις με σθένος πριν αναλάβεις καθήκοντα. Όταν πάρεις το τιμόνι, ξαναδιαπραγματεύεσαι “σκληρά” τον Μάρτη εκείνα που υπέγραψες εντυπωσιακά μαλακωμένος τον Αύγουστο και μετράς την επιτυχία σου με το ύψος του ποσοστού της ΔΕΗ που θα βγάλεις τελικά προς πώληση. Η φαιδρή πλευρά.

Τους παππούδες μου ντρέπομαι. Εκείνους τους Έλληνες που μεγάλωσαν πολυμελείς οικογένειες μετατρέποντας αζήτητα μπαΐρια σε παραγωγικά χωράφια και καμάρωναν κάθε φορά που ένας ακόμη στύλος απομάκρυνε για λίγα ακόμη μέτρα το μεσαιωνικό σκοτάδι της ελληνικής υπαίθρου.

Ντροπή. Μόνο ντροπή πλέον…

Γιώργος Πάνος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here