Δυνατότητα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών

Στο Πρόγραμμα myKEPlive εντάχθηκε ο Δήμος Καστοριάς, δίνοντας στους πολίτες ακόμη μία δυνατότητα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση, που έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ηλεκτρονικών διαδικτυακών εφαρμογών που ήδη λειτουργούν.

Πρόκειται για μία σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και άμεσης εξυπηρέτησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μέσα από την οποία οι πολίτες διεκπεραιώνουν με συγκεκριμένα αιτήματα τις υποθέσεις τους μέσω βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.

Προσφέρουμε στους πολίτες ακόμη ένα χρήσιμο και απαραίτητο εργαλείο, τη στιγμή μάλιστα που βρισκόμαστε σε περίοδο αυξημένων περιοριστικών μέτρων”, αναφέρει ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, τονίζοντας πως “ο Δήμος Καστοριάς εκσυγχρονίζεται και προχωρά με σταθερά και αποφασιστικά βήματα στο δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και της νέας ψηφιακής εποχής, σύμφωνα με τη δέσμευσή μας για διοικητική αναδιάρθρωση και ανασυγκρότηση”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here