Άρθρο στο προσωπικό ιστολόγιο του Λεωνίδα Οικονομίδη – Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτε?? ο υπολογισμός των λειτουργικών κενών
Ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς,Γεώργιος Μασλάρης, είχε να λύσει ένα σταυρόλεξο όσον αφορά τον υπολογισμό των λειτουργικών κενών. Σε ποιους εκπαιδευτικούς θα πρέπει ανατεθούν οι ώρες της Αισθητικής Αγωγής (Μουσική, Εικαστικά και Θεατρική Αγωγή). Αν ανατεθούν σε συναδέλφους ειδικοτήτων θα πλεονάσουν περίπου 20 δάσκαλοι/δασκάλες και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να καλύψουν το διδακτικό τους ωράριο εντός της Διεύθυνσης Καστοριάς. Έτσι, υπολόγισε τα λειτουργικά κενά αναθέτοντας τις ώρες αισθητικής αγωγής σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70, οπότε το ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ “αποβάλλει” τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων οι οποίοι μάλλον… δεν “χωρούν”…!!!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
|
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
|
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
|
0
|
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ( ΠΕ71)
|
15
|
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ (ΠΕ61)
|
2
|
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΕ06)
|
1
|
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΕ05)
|
3
|
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΕ07)
|
2
|
ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ (ΠΕ08)
|
10
|
ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΕ32)
|
5
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕ19-20)
|
3
|
ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΠΕ16)
|
7
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΣΜΕΑ
|
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
|
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
|
1
|
ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ
|
1
|
ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
1
|
|
|