Οι μαθητές της Ε’ τάξης του Σχολείου μας κάνουν τη δική τους ραδιοφωνική εκπομπή. Κάθε Παρασκευή μια ομάδα ??ικρών παραγωγών αναλαμβάνει να μας ψυχαγωγήσει στη διάρκεια του πρώτου διαλείμματος «εκπέμποντας» από το γραφείο της Δ/ντριας του Σχολείου.

Να διευκρινίσουμε βέβαια πως πρόκειται για προσομοίωση ραδιοφωνικής εκπομπής, καθώς εκμεταλλευόμαστε την ηχητική εγκατάσταση του Σχολείου και τις απαραίτητες συσκευές που συνδέονται με αυτήν.
Ο δάσκαλος της τάξης κ. Αθανάσιος Κανδύλας σε συνέντευξη που έδωσε στους μαθητές του στην πρώτη ραδιοφωνική εκπομπή μίλησε σχετικά γι αυτήν τη σχολική δράση: « Η ιδέα της παραγωγής μιας ραδιοφωνικής εκπομπής από τους μαθητές προέκυψε από την αναζήτηση τρόπων έκφρασης των μαθητών πέρα από τους καθιερωμένους στο περιβάλλον ενός Σχολείου. Σκοπός είναι να βρούνε οι μαθητές ένα «βήμα» από το οποίο θα μπορούν να απευθυνθούν προς τους συμμαθητές τους, των υπολοίπων τάξεων».
Οι μαθητές της Ε’ τάξης προετοιμάζονται για κάθε εκπομπή επιλέγοντας ένα θέμα, είτε επίκαιρο είτε γενικού ενδιαφέροντος, γραπτώς ή προφορικώς. «Η προετοιμασία αυτή θα ασκήσει τους μικρούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς να αρθρώνουν όσο γίνεται καλύτερα τον λόγο τους, αλλά και θα τους προτρέψει εν γένει να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση. Η εκπομπή δεν αποκλείει την διατύπωση των προσωπικών τους απόψεων, διάσταση στην οποία προσβλέπουμε, ώστε να αναπτυχθεί η παράθεση επιχειρηματολογίας».
Εννοείται πως ραδιοφωνική εκπομπή δεν υπάρχει και χωρίς μετάδοση μουσικής. «Αυτό αποτελεί ένα επιπλέον πεδίο στο οποίο έχουν την ευκαιρία τα παιδιά να επιδείξουν τις γνώσεις τους, αλλά και να εντρυφήσουν σε είδη μουσικής δικών τους επιλογών».
Οι πρώτες εκπομπές έχουν ήδη εκπέμψει πριν από τα Χριστούγεννα και οι νέες έχουν αρχίσει με το νέο έτος!
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στον δάσκαλο της τάξης κ. Αθανάσιο Κανδύλα! Ευχόμαστε καλή επιτυχία! ..…το τρακ των πρώτων μεταδόσεων να δώσει τη θέση του στην μαγεία του καλλιεργημένου λόγου!

Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια

2odimotiko radiofoniki ekpopmi

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here