Μια βόλτα αρκεί για να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει στα υποκαταστήματα των τραπεζών, με τις ουρές που σχημ??τίζουν οι Καστοριανοί στα γκισέ.

 
Γράφει ο Βαγγέλης Παπαδόπουλος
 
Οι ουρές σε Καστοριά και Άργος Ορεστικό που σχηματίζονται στις τράπεζες είναι μεγάλες, με αποτέλεσμα η αναμονή πολλές φορές να ξεπερνά και τη μία ώρα! Μάλιστα τις μέρες που οι πολίτες καλούνται να καταβάλλουν διάφορες υποχρεώσεις τους (ΕΝΦΙΑ, Λογαριασμούς κ.α) τότε το πρόβλημα επιτείνεται ακόμα περισσότερο, η δυσφορία σαφώς είναι μεγάλη, αλλά δυστυχώς δεν φταίει κανείς άλλος πλην των ιδίων. 
 
Οι τράπεζες εδώ και πολύ καιρό, διαθέτουν αυτόματα μηχανήματα συναλλαγών, μέσα από τα οποία κανείς μπορεί να κάνει γρήγορα και με ασφάλεια όποια συναλλαγή επιθυμεί. Παράδειγμα μπορεί να πληρώση λογαριασμό ΔΕΚΟ ή κινητής τηλεφωνίας, την δόση δανείου ή πιστωτικής κάρτας, καταβολή ενοικίου μέσω λογαριασμού κ.α. Μάλιστα  όλα αυτά δεν απαιτούν κάρτα, παρά μόνο απλή πληκτρολόγηση.
 
Επίσης εκτός από τα μηχανήματα αυτά, όλες οι τράπεζες διαθέτουν ebanking (συναλλαγές μέσω διαδικτύου-internet). Για να το πετύχει κανείς αυτό το μόνο που χρειάζεται είναι να ζητήσει την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, από το υποκατάστημα της τράπεζας στον οποίο διαθέτει λογαριασμό. Με τον τρόπο αυτό θα πετύχει κάθε είδους συναλλαγή χωρίς καν να χρειάζεται η μετάβαση του εντός τραπεζικού υποκαταστήματος.
 
Οι Καστοριανοί όμως, φαίνεται να προτιμούν τον «παραδοσιακό» τρόπο για την αποπληρωμή των υποχρεώσεων τους, καθώς αποφεύγουν να χρησιμοποιούν τα προαναφερθέντα μηχανήματα ή τη χρήση του ebanking. Ρωτώντας κάποιους από τους πολίτες που τους είδαμε να περιμένουν στις ουρές, οι απαντήσεις που πήραμε ήταν είτε γιατί δεν γνωρίζουν τι και πως πρέπει να κάνουν ή πως δεν αισθάνονται ασφαλείς και προτιμούν το ταμείο της τράπεζας.
 
Το όλο πρόβλημα επιτείνεται με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, που δεν είναι εξοικειωμένα με τη χρήση της τεχνολογίας. Αν και είναι παράδοξο πως και πολλοί νεώτερης ηλικίας, που διαθέτουν είτε κάποιας μορφής ηλεκτρονικό υπολογιστή ή κινητό τελευταίας τεχνολογίας και σύνδεση στο διαδίκτυο, αποφεύγουν να κάνουν απο εκεί τις συναλλαγές τους, με αποτέλεσμα οι ουρές στην Καστοριά να παραμένουν μεγάλες.
 
Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι, κυρίως για τη βελτίωση της κατάστασης αυτής, το κοινό να ενημερωθεί από την τράπεζα που συνεργάζεται. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα κερδίσει πολύ χρόνο και σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και χρήματα εφόσον μέσα από το ebanking δεν απαιτείται προμήθεια σε πολλές από τις συναλλαγές… σκεφτείτε το….

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here