Η Ομιλία της Μαρίας Αντωνίου, πριν από λίγο, στην Ολομέλεια της Βουλής κατά την διάρκεια της συζήτησης και ψήφισης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: “Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις”.

Για ένα νομοσχέδιο που “έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση σύσσωμης της αντιπολίτευσης αλλά και όλου του εκπαιδευτικού κόσμου, το οποίο εκφράζει τις βαθιές ιδεοληψίες της κυβέρνησης και καταδεικνύει την προσπάθεια της να εγκαθιδρύσει κομματικό στρατό και στο χώρο της διοίκησης της εκπαίδευσης”, έκανε λόγο η Μαρία Αντωνίου στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά την διάρκεια της συζήτησης και ψήφισης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: “Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις”.

Η Μαρία Αντωνίου καταγγέλλοντας την απαράδεκτη κοινοβουλευτική διαδικασία, της λογικής όπως είπε, “γρήγορα, πρόχειρα, ιδεοληπτικά, ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε, μήπως δεν προλάβουν να ξεσηκωθούν αντιδράσεις”, επικεντρώθηκε στο Άρθρο 99, που περιλαμβάνει διατάξεις για την Έρευνα, για τις οποίες σημείωσε ότι “ουδέποτε τέθηκαν σε δημόσια διαβούλευση και για τις οποίες ο Αναπληρωτής Υπουργός κ. Φωτάκης οφείλει να δώσει πολλές απαντήσεις”, αναφέροντας χαρακτηριστικά την περίπτωση του ΕΛΙΔΕΚ, που όπως υπογράμμισε “δεν ήταν τίποτα παραπάνω παρά ένας μηχανισμός για να κατευθύνετε τη χρηματοδότηση εκεί που θέλατε, στους δικούς σας ανθρώπους και να έχετε και τον κομματικό στρατό των δικών σας αποσπασμένων δημοσίων υπαλλήλων”.

Κλείνοντας την ομιλία της η Μαρία Αντωνίου, τόνισε ότι “η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη θα αποκαταστήσει όλους τους θιγόμενους θεσμούς, θα εξασφαλίσει μία αντικειμενική και δίκαιη αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, μία αξιοκρατική επιλογή στελεχών και ένα καλύτερο μέλλον για τον εκπαιδευτικό κόσμο αλλά κυρίως για τα παιδιά μας που σήμερα ξεκινούν τις πανελλαδικές εξετάσεις, και θέλω μέσα από την καρδιά μου να τους ευχηθώ καλή επιτυχία”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here