Ξαναχτύπησε ο χάκερ που “πέθανε” τον Κώστα Γαβρά – Δείτε το νέο του “θύμα”

Ξαναχτύπησε ο γνωστός Ιταλός δημοσιογράφος Τομάσο Ντεμπενεντέτι που συνηθίζει να… πεθαίνει διάσημους, με προτελευταίο θύμα του τον Έλληνα σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, καθώς τώρα πέθανε τον πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ (Fed) Άλαν Γκρίνσπαν.

Αυτήν τη φορά ο Ντεμπενεντέτι έκανε τη μακάβρια ανάρτησή του στον λογαριασμό twitter του Νομπελίστα οικονομολόγου Ουίλιαμ Νορντχάους, ο οποίος μία ώρα αργότερα, αντιλήφθηκε ότι είχε πέσει θύμα χάκερ και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους: “Ο λογαριασμός αυτός είναι πλαστός, δημιουργήθηκε από τον δημοσιογράφο Τομάσο Ντεμπενεντέτι”. Ο Ουίλιαμ Νονρτχάους δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για να σχολιάσει το θέμα. Το Πανεπιστήμιο του Γέιλ, όπου διδάσκει, επιβεβαίωσε απλώς ότι ο λογαριασμός του οικονομολόγου στο Twitter ήταν πλαστός.

Η “είδηση” ωστόσο πρόλαβε να διαδοθεί στο διαδίκτυο, αναγκάζοντας τη “χήρα” να τη διαψεύσει. “Μέχρι στιγμής, αυτές οι φήμες είναι φάρσα” τόνισε η δημοσιογράφος Άντρεα Μίτσελ, που είναι και παρουσιάστρια του τηλεοπτικού δικτύου NBC, αναφερόμενη και στο γεγονός ότι ο θάνατος του Γκρίνσπαν έχει ανακοινωθεί και στο παρελθόν. “Ο Άλαν είναι καλά. Μάλιστα, την επόμενη εβδομάδα θα κυκλοφορήσει ένα βιβλίο του”, πρόσθεσε.

Επίσης, από το περιβάλλον του Γκρίνσπαν διευκρινίστηκε ότι ο Άλαν είναι ζωντανός και, παρά την προχωρημένη ηλικία του, χαίρει άκρας υγείας.

Αυτές δεν είναι οι μοναδικές φορές που ο Ντεμπενεντέτι “πεθαίνει” κάποιον: στο παρελθόν έχει ανακοινώσει τον θάνατο της συγγραφέα Τζ.Κ. Ρόουλινγκ, του Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, του Φιντέλ Κάστρο, ακόμη και του Πάπα. Στόχος του, όπως είχε πει σε μια συνέντευξή του στο Γαλλικό Πρακτορείο ήταν να καταγγείλει τις “αδυναμίες” των μέσων ενημέρωσης και τα τρωτά σημεία των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης.

“Δεν ασχολούμαι παρά μόνο με προσωπικότητες ευρείας αναγνώρισης που έχουν τα μέσα να με διαψεύσουν πολύ γρήγορα. Δεν θα ανακοίνωνα ποτέ τον θάνατο ενός ελάσσονα συγγραφέα ή του γείτονά μου”, είχε δηλώσει το 2013.

Πηγή: ΑΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here