Στο κενό βρίσκεται μετά τους εισαγωγείς καινούργιων Ι.Χ. και η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με τους υποψήφιους αγοραστές που σπεύσουν στις μάντρες

για να αποκτήσουν ένα φθηνό(τερο) αυτοκίνητο με δόσεις σε κάρτα ή γραμμάτια, να βλέπουν τους τελευταίους μήνες τις τιμές να αλλάζουν καθημερινά!

Οι αγοραστές που μη μπορώντας να έχουν πρόσβαση σε δανεισμό για την αγορά ενός καινούργιου Ι.Χ. είχαν καταλήξει στο μεταχειρισμένο, έχουν χάσει τον μπούσουλα καθώς οι, καθημερινά διαφορετικές, φήμες για αλλαγή των τελών κυκλοφορίας έχουν βάλει φωτιά στα πληκτρολόγια των εμπόρων αλλά και πολλών ιδιωτών πωλητών, οι οποίοι παίζουν με τις τιμές.

Χαρακτηριστικά, ειδικά ανάμεσα για τα αυτοκίνητα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μεταξύ 2007 και 2010 οι τιμές ανεβοκατεβαίνουν σχεδόν καθημερινά καθώς παίζεται ακόμα το αν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού ή των εκπομπές CO2. Συγκεκριμένη περίπτωση τζιπ 2.500 κ.εκ, με τιμή 6.000 εμφανίζει αυξομειώσεις άνω των 2.000 στην τιμή του.

Αυτή η «λεπτομέρεια» για τον τρόπο υπολογισμού των τελών που δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί από τους αρμόδιους μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μία ψαλίδα στα τέλη κυκλοφορίας από λίγα ως μερικές εκατοντάδες ευρώ και στις εκθέσεις, που παρακολουθούν τα νέα, τα οχήματα αυτά έχουν συνεχώς διαφορετικές τιμές, ανάλογα με το ποιο σενάριο υπερισχύει κάθε εβδομάδα…

Το ίδιο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού για τα οποία οι φήμες λένε ότι η κυβέρνηση θέλει να επιστρέψουν στην κυκλοφορία σκοπεύει να εκλογικεύσει τα τέλη που σε πολλές περιπτώσεις μαζί με τις λοιπές επιβαρύνσεις έφταναν τα 3.000 ευρώ.

Ειδικά στην περίπτωση των μεγάλων SUV, παρατηρείται μία αύξηση στις τιμές τους καθώς πάντα αποτελούσαν το όνειρο των Ελλήνων οδηγών και μπορεί παροπλίστηκαν επειδή έγινε ασύμφορη η κατοχή τους, αλλά τώρα, με τις φήμες για χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας έχουν αρχίσει να «τσιμπάνε» και οδηγοί που παρακολουθούν συστηματικά τις αγγελίες δεν μπορούν να βγάλουν άκρη.

Φυσικά, οι γενικόλογες δηλώσεις και οι διαρροές από το κυβερνητικό επιτελείο για «μικρές» αλλαγές στα τέλη, δεν μπορούν να καθησυχάσουν τους υποψήφιους αγοραστές οι οποίοι κινδυνεύουν να βρεθούν από τη μία στιγμή στην άλλη με ένα αυτοκίνητο που ενώ έμοιαζε λογικό θα καταστεί αντιεμπορικό από την μία ημέρα στην άλλη.

Το αποτέλεσμα από το όργιο φημών είναι η ακινησία στην αγορά του μεταχειρισμένου με το δημόσιο να χάνει αρκετά χρήματα από τις μεταβιβάσεις και φυσικά τους πολίτες να έχουν αποκτήσει άλλον ένα πονοκέφαλο.

Αυτή η αλλοπρόσαλλη πολιτική έχει φυσικά αντίκτυπο και στη αγορά του καινούργιου Ι.Χ. που για τον Σεπτέμβριο κλείνει με απώλειες άλλο ένα 10% στις πωλήσεις.

economy365.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here