Μέσα στην απελπισία της φτώχειας και της πείνας, ηλικιωμένη φέρεται να έκλεψε προιόντα από γνωστή αλυσίδα σουπερ μάρκετ στην Πετρούπολη. – Από το πρωί η υπόθεση έχει προκαλέσει σάλο σε Facebook και Twitter ενώ αυτή την ώρα, το hashtag #cancel_Lidl είναι πρώτο trend στην Ελλάδα. 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN παρά τις παροτρύνσεις των πελατών που βρίσκονταν στο κατάστημα ώστε να μην ασκηθούν σε βάρος της κατηγορίες, ο προϊστάμενος του καταστήματος όταν εντόπισε τη γιαγιά με κρέας και τυρί,ήταν ανένδοτος λέγοντας πως «οι εντολές που έχω είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».

Η αστυνομία τελικά προσήγαγε την 70χρονη, η οποία φέρεται να είπε πως «δεν έχω χρήματα, έχω ένα στεγαστικό και μία σύνταξη το οποίο πληρώνω για να μην μου πάρουν το σπίτι».

Οι αστυνομικοί λέγεται πως συγκινήθηκαν από την ιστορία και υπήρχαν και πελάτες που προσφέρθηκαν να καλύψουν το ποσό. Σύμφωνα όμως με το ρεπορτάζ του OPEN, η διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ήταν ανένδοτη και ζήτησε να εκκινήσουν οι αστυνομικοί τη διαδικασία της μήνυσης.

Γείτονες της ηλικιωμένης επικοινώνησαν με το σούπερ μάρκετ και ζήτησαν να αποσυρθεί η μήνυση, με την γνωστή αλυσίδα να απαντά πως «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις».

Γειτόνισσα της ηλικιωμένης γυναίκας μιλώντας στο Open, αποκάλυψε ότι η γυναίκα επιχείρησε να αυτοκτονήσει. «Παραλίγο να μας πάθει ζημιά το βράδυ. Πήρε τρία χάπια της πίεσης μαζεμένα και την πήγαμε στο νοσοκομείο. Προσπαθεί η γιαγιά νααυτοκτονήσει γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μην φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός».

Όσον αφορά την οικογένεια της γιαγιάς, η γειτόνισσα δήλωσε ότι έχει δύο γιους. «Ο ένας είναι άνεργος, ο άλλος έχει τέσσερα παιδιά και παίρνει 950 ευρώ ενώ έχει και μεγάλο δάνειο».

ΠΗΓΗ: 2020mag.gr

Η επίσημη ανακοίνωση της Lidl Ελλάς

Σε επίσημη ανακοίνωση προχώρησε η εταιρία μετά τις αντιδράσεις. Οπως αναφέρει:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here